متن ادبی برای سالگرد فوت پدر ، عکس نوشته و متن زیبا برای فوت پدر و پدربزرگ

متن ادبی برای سالگرد فوت پدر

متن ادبی برای سالگرد فوت پدر ، عکس نوشته و متن زیبا برای فوت پدر و پدربزرگ
متن ادبی برای سالگرد فوت پدر ، عکس نوشته و متن زیبا برای فوت پدر و پدربزرگ همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن ادبی برای سالگرد فوت پدر

با تو،
باران بهاری‏ ام را پایانی نیست
و بی ‏تو، پرنده‏ای آشیان گم‏ کرده
در جاده ‏های پاییزم.
⇔⇔⇔⇔

متن ادبی برای سالگرد فوت پدربزرگ

پدرم ﺳﻼﻡ
ﺍﺯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﭼﻪ ﺧﺒﺮ؟
ﻣﯿﻬﻤﺎﻧﯽ ﺧﺪﺍ ﺗﻤﺎﻡ ﻧﺸﺪ
ﮐﻪ ﺑﺮﮔﺮﺩﯼ؟

متن ادبی برای سالگرد فوت پدر شوهر

کاش می ‌شد
فرصت‌های رفته را جبران کرد،
کاش می‌آمدی و من میگفتم
که دیگر قدر تو را میدانم.
⇔⇔⇔⇔

متن ادبی برای سالگرد فوت پدرم

آجر به آجر،
ساخته می‏شوم؛
وقتی پناه دست‏های امنت،
موسیقی مهربان عشق را
به ترنم می‏آیند.
⇔⇔⇔⇔

متن ادبی برای سالگرد فوت پدر دوستم

به پاس اولین بوسه ای
که پدرم به رسم مهر
در اوّلین ساعات تولد به گونه ام زد
به یاد سوزنده ترین بوسۀ آخر
که من به رسم وداع به صورتش زدم
یادش را گرامی میدارم
نثار روح همه ی پدرانی
که دیگر بین ما نیستند.

متن ادبی برای تسلیت سالگرد فوت پدر

حالا که جسم تو اینجا نیست،
سعی می کنم خاطراتت را زنده کنم؛
غرور و نجابت، پاکی و صفای قدم،
سنگینی سکوت و نگاه‌های نافذ تو را
به خاطر می‌آورم.
⇔⇔⇔⇔

متن ادبی برای اولین سالگرد فوت پدر

پدر مرا ببخش
مرا ببخش که هرگز برای نبودت
جلوی دیگران اشک نریختم
که نکند دلشان بگیرد
⇔⇔⇔⇔

متن ادبی سالگرد فوت پدر

می‌دانم
حتی اگر یک سال یا چند سال هم بگذرد،
داغ درگذشت تو فراموش نمی‌شود
و عظمت هیچ صبری
از وسعت غم نزدیکترین عزیزان نمی‌کاهد،
فقط کنار می‌آییم و یاد می‌گیریم
به تلخی‌ها نیندیشیم. روحش شاد.

متن ادبی در مورد سالگرد فوت پدر

یک سال از غروب عزیزم گذشت،
دست تقدیر او را از باغ زندگی جدا کرد
و جز مشتی خاک بر ما باقی نگذاشت.
یک سال از پرواز معصومانه‌اش گذشت،
این یک سال را با یاد و بی حضورش،
چه تلخ و مبهوت به پایان بردیم
و در فراقش چه خون‌ها که از دل چکید
و چه اشک‌ها که بر رخ دوید،
هنوز به یادش اشک می‌ریزیم
تا شاید آرام گیریم
و با حضور یاران رفتنش را باور کنیم.
⇔⇔⇔⇔

متن ادبی برای سومین سالگرد فوت پدر

می‏ ستایمت
که رونق کوچه‏ های سردسیر
وجودم هستی؛
آن‏چنان که آفتاب، رگ‏های سپید قطب را.
⇔⇔⇔⇔

متن ادبی برای سالگرد فوت پدر بزرگ

آنقَدَر وسوسه دارم
بنویسم که نگو…
تو کجایی پدرم…؟!
آنقَدَر حسرت دیدار تو دارم که نگو…
بسکه دلتنگ تو ام ،از سر شب تا حالا…
آنقَدَر بوسه به تصویر تو دادم که نگو…

متن ادبی تسلیت سالگرد فوت پدر

بی‏ تو،
بن‏ بستی می‏شوم
در هزار توی
رنج‏های خویش.
⇔⇔⇔⇔

متن ادبی درباره سالگرد فوت پدر

گذشته سالی و رویت ندیدیم
گلی از گلشن رویت نچیدیم
رسیده سالگرد تو ولی ما
به قدر سال‌ها محنت کشیدیم
⇔⇔⇔⇔

متن ادبی برای سالگرد فوت پدر

به پاس اولین بوسه ای
که پدرم به رسم مهر در اولین ساعات تولد
به گونه ام زد و من نفهمیدم:
و به یاد سوزنده ترین بوسه ی اخر
که من به رسم وداع به صورتش زدم
و او نفهمید: یادش را گرامی میدارم
نثار روح همه ی پدرانی
که دیگر بین ما نیستند
فاتحه ای قرائت کنیم

متن ادبی برای سالگرد فوت پدربزرگ

تقدیم به پدری که ندارم …
میان تمام نداشتن ها دوستت دارم …
شانس دیدنت را هر روز ندارم …
ولی دوستت دارم…
وقتی دلم هوایت را میکند
حق شنیدن صدایت را ندارم…
ولی دوستت دارم…
وقت هایی که روحم درد دارد
و میشکند شانه هایت را
برای گریستن کم دارم…

Comments

Popular posts from this blog

تعبیر خواب نامزدی با معشوق ؛ معنی دیدن نامزدی با معشوق در خواب ما چیست

متن ادبی در مورد سرما ، روز برفی و زمستان سرد + متن کوتاه ادبی زمستان

تعبیر خواب طلا امام صادق ، طلای شکسته برای زن باردار و دستبند و گردنبند طلا